marți, 6 mai 2008

Cer ajutorul presei şi contracandidaţilor

În data de 11 februarie a.c. prin dispoziţia primarului Municipiului Satu Mare, Iuliu Ilyes, a fost înfiinţată o comisie de verificare a lucrărilor de modernizare străzi aflate în perioada de garanţie şi postgaranţie, executate în intervalul iunie 2004 – decembrie 2007.

În data de 14 aprilie a.c. am postat o întrebare (repetată) în legătură cu publicarea raportului comisiei pe siteul primăriei. Întrebarea mea a apărut pe siteul primăriei cu întărziere, dar fără răspuns. Publicarea (întârziată) nu rezolvă însă problema pentru că legea 544 din 2001 stipulează că "autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să răspundă în scris la solicitarea de informaţii de interes public în termen de 10 zile sau, după caz, în cel mult 30 de zile...". Nerespectarea legii 544 din 2001 constutuie însă numai o abatere. Conform legii de mai sus, dacă până în data de 12 nu primesc răspuns, ar urma să depun o plângere la primărie, iar dacă tot nu mi se dă răspuns în termen de 15 zile, pot să fac plângere la secţia de contencios administrativ al tribunalului. Concluzia este că dacă domnul Ilyes nu doreşte să-mi răspundă, nu am cum să obţin un răspuns încă pe timpul campaniei electorale.

Ideea este însă ca să aflăm şi să dezbatem încă în perioada campaniei electorale raportul comisiei de verificare a lucrărilor de modernizare străzi aflate în perioada de garanţie şi postgaranţie, executate în intervalul iunie 2004 – decembrie 2007.

Prin această cale cer ajutorul presei şi al contracandidaţilor pentru a obţine şi a dezbate public rezultatul raportului din cauză.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Bai,domnu Boer,dracu te mai pricepe si pe matale.....acu ca esti pe tusa.....faci cea mai tare campanie electorala......

Totusi nu cred sa gasesti ecou....astia sunt asa de tolomaci,si au asa campanii de doi lei......ca efectiv habar nu au ca orice fraier il are la mana pe Gyulea la cate golanii a facut......Ei vor sa scoata romanii la vot ,cand pur si simplu pot sa-l scoata pe Gyulea din cursa..........

Trasnea

Adam Boer spunea...

@trăsnea
faptul că nu candidez nu îmi îngrădeşte dreptul ca să fac campanie electorală.

Citez din legea nr. 67 din 2004 (legea pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale): "Art. 58. - (1) În campania electorală, candidaţii, partidele politice,
alianţele politice, alianţele electorale, precum şi cetăţenii au dreptul săşi
exprime opiniile în mod liber şi fără nici o discriminare, prin
mitinguri, adunări, utilizarea televiziunii, radioului, presei şi a celorlalte
mijloace de informare în masă."

Am lucrat mult la strategia mea de campanie şi ar fi păcat de munca depusă ca să las totul în sertar.

Anonim spunea...

Io nu ziceam din punct de vedere legal......ma gandeam ca e cam tardiva chestia.......

Adam Boer spunea...

am început acest blog cu afirmaţia că nu mă interesează funcţia, ci doar soarta oraşului în care trăiesc. Accept orice poziţie din care pot să contribui la binele cetăţeanului. Se pare că nimeni nu m-a crezut şi odată cu anihilarea candidaturii mele am fost trecut cu vedrerea.

Suntem în plină campanie, acum vom decide cine şi cum ne va conduce în următorii patru ani, în consecinţă nu e deloc tardivă campania mea.

Anonim spunea...

Io am impresia ca matale domnu Boer ,nu ai invatzat ca nu e indicat sa acepti "orice pozitzie".......Drept comfirmare pozitzia lu' matele de acu e......out!

Io nu cred ca nimeni nu te-a crezut......io te-am crezut.....da din nefericire tot matale te-ai lepadat de credintza initziala!


Cat despre trecutul cu vederea.....pai de aia ai fost anihilat!


Domnu Boer ,matale ai un "fond bun".....stapanesti si abordezi problemele la modul serios si relativ punctual......insa nu ai constantza iar uneori am impresia ca nici matale nu crezi in tine insutzi....aceste sincope te descalifica din start si te vor descalifica si pe viitor.Potzi sa fi matale "neamtz" in gandire ,poate si in practica .....insa ciuleandra nu se joaca dupa wolksmusik......ori matale nu intzelegi ca jocul politicii romanesti are niste reguli cutumiare ( adica nescrise ,dar incetatzenite si unanim recunoscute) de la care nici rechinii nu se abat.....Ori matale esti asa, ca un fel de carashel,care te iei in gat cu icebergu' cum ca nu tzi-a acordat prioritate de dreapta......in loc sa dai din aripioare pana-l duci in ape tropicale si icebergu.....se topeste de la sine.......

Trasnea

Adam Boer spunea...

@trăsnea
am zis că accept orice poziţie din care pot să ajut oraşul, şi asta nu înseamnă chiar orice poziţie :)

Discuţia asta devine însă din ce în ce mai interesantă pentru mine. Poate ar trebui s-o purtăm privat... dar nu se poate. Da, dacă mă gândesc bine întradevăr nu am avut o constanţă... Problema este că nu pot să mă ocup exlusiv de probleme de administraţie pentru că nu am de gând să trăiesc din politică. E o dilemă la care încă nu am găsit răspunsul şi soluţia. Cât despre încrederea mea în sine... pe un teren nou mă mişc totdeauna cu precauţie, dar sper ca până în 2012 să-mi rezolv problemele.

Anonim spunea...

Coane Boer,nici in politica si deci nici in administratzie nu o sa potzi schimba nimic.......Alegerile pentru primaria Satmarului sunt cel mai bun exemplu.......vazandu-l azi pe Oligofren ( la Focus ,in emisiunea lu' fonfaitu) cum sta ca un broscoi imbuibat (parca s-a mai ingrasat)si se hlizeste , cum isi incepe hahalerismu de discurs cu realizarile ,implinirile,taierile de panglici si restu bulshiturilor......chiar ma gandeam ca satmarenii merita un Oligofren!
Dupa o saptamana departe de rahaturile electorale vin si vad cat ii duce capu pe Coica ( si ma leg de Coica,nu ca am io ceva cu chelia lui sau cu stafu lui tembel,ci pentru-ca are cel mai bun scor dupa Gyulea.....deci as putea sa risc un vot pe curu lui),cand vad ce produc ailaltzii ,cand vad poza cu Boc si Ardelen cu gurile deschise si narile dilatate,parca acu vor sa muste din ciolan,cand il aud perorand pe Grama despre aeroporturile de muste cargo si alte cacaturi ce-i salasluiesc in mintea aia plina de shaoma,cand......nu pot decat sa ma rad si sa fac caterinca......Cu cine dracu vrem noi sa facem politica,cu cine dracu vrem sa facem noi administratzie......hai sa fim seriosi......Unii de pe aici chiar credeau ca o sa ma obosesc sa ma si duc la vot...hahahahhahaha
Si daca nu ma duc io la vot ,un anonim celebru si implicat ( bai ce misto suna asta ,hahahahhahahha),credetzi ca aia de ling inghetzata de 1 leu globu' pe la Real.....o sa si duca!

Nu in politica sau in administratzie trebuie matale sa te implici......acolo nu se va schimba nimic cat ii hauu.......o sa iasa aceiasi Marie ca si cu FDG-u......
Alta e solutzia......da despre asta mai vorbim.....poate chiar privat.....hahahahahhaha.Deocamdata esti in probe coane boerule......hahahahhahha

Anonimu,celebru si implicatu Trasnea ( prea suna misto sa nu o mai zic odata ,hahahahahhahaha)

Trasnea

Anonim spunea...

@Trasnea
Multumesc pentru "stafu lui tembel". Bine ca esti mata destept.

@Adam
Daca tot ai pregatita o strategie de campanie de ce nu sprijini unul dintre candidatii existenti?

Adam Boer spunea...

@darius
am incercat deja sa sprijin pe mai multi, dar nu ma asculta nici unul :(

Anonim spunea...

@Darius F (pesedist)
Cu mare placere.....oricand!Darius vere,lasa tu caterinca cu mine,poate ca sunt destept....mai sti?Fa bine si arata-mi ca ma insel......aia ma freaca pe mine......

Trasnea