vineri, 21 martie 2008

Bocanci de primar

Am fost plecat câteva zile din Satu Mare şi nu am avut posibilitatea să urmăresc evenimentele locale nici prin internet. M-am întors de câteva ore, am parcurs arhivele ziarelor, blogurile şi forumurile şi constat că nu s-a întâmplat nici o minune. Dezordinea de pe străzile oraşului a devenit şi mai mare, deja îl deranjează şi pe primarul nostru.

Părerea mea este că primarul ar trebui să schimbe fotoliul lui pe bocanci şi să iasă cât mai curând şi cât mai des pe şantiere. Haosul instantaneu de pe străzile oraşului nu se mai poate remedia din birou.

Un comentariu:

Rebel spunea...

am eu o pereche de bocanci pentru ghiulea... ii pregatesc pentru 1 si 15 iunie. am sa i-i aplic in zona curului...
PS: cuvint care apare in DEX si nu poate fi considerat obscen decit de deontologi de doi lei cu interese opuse celor scrise... :)