luni, 9 martie 2009

Joi, 12 martie, dezbatere publică

Adam Boer

Joi, 12 martie 2009 , ora 14, în sala de şedinţe a consiliului local Satu Mare, va avea loc dezbaterea publică pentru urmatoarele proiecte de hotărâre:
- Proiect de hotărâre privind TAXA DE SALUBRIZARE
- Proiect de hotărâre privind aprobarea REGULAMENTULUI DE SALUBRIZARE a municipiului Satu Mare

P.S.: vorbesc cu Darius "Sătmăreanu" să vină şi el la dezbatere şi îmi zice că nu poate la ora 14:00 pentru că e la serviciu. Acuma îmi dau seama cât de prost a fost aleasă ora la care se ţin dezbaterile publice. Sau cât de bine din punctul de vedre al primarului care în acest fel sigur scapă de majoritatea cetăţenilor care ar dori să participe.

4 comentarii:

Cosma Alexandru jr. spunea...

Adam
Nici eu nu cred ca am sa pot veni.
Eu in repetate randuri i-am spus
domnului primar sa punem de la ora 5 dezbaterile.

Anonim spunea...

pentru Adam

A avut doi o idee buna!Merita filmata dezbaterea!

Anonim spunea...

Se confirma ce am afirmat la emisiunea "Tema zilei": autoritatile evita dezbaterile publice. Sa pui o dezbatere publica la ora 14 este revoltator. Cine sa participe la dezbatere? Copiii strazii??
Bine ca macar mai exista legea ce te obliga la dezbateri publice. Hai sa bifam si asta si sa ne vedem linistiti de rutina paguboasa!

Anonim spunea...

Hai sa facem o petitie pe care sa o semneze cat mai multe persoane legat de programarea dezbaterilor publice de la primarie.
Banuiesc ca fiecare dintre noi gaseste la locul de munca intre, sa zicem, 20 si 100 de persoane care sa semneze.