luni, 2 iunie 2008

Despre ce nu s-a vorbit în campania electorală

Până când vom afla rezultatele finale ale alegerilor locale de ieri, preiau un articol din ziarul România Liberă de azi:

Salubritatea – afacerea secolului
Petre Mihai Bacanu
Luni, 02 Iunie 2008

"... Este o problemă de civilizaţie, de sănătate şi, nu în ultimul rând, de integrare europeană. În plină campanie electorală pentru desemnarea viitorilor edili, n-am auzit de vreo dezbatere serioasă despre gunoaiele din ... şi, dincolo de ele, despre cum îsi fac treaba firmele de salubritate.

Salubrizarea este una dintre cele mai mari afaceri cu bătaie lungă din istoria postdecembristă a României – un fel de găină cu ouă de aur. Sume imense trec din bugetul public în cel privat, iar protagoniştii nu pot face faţă fără sprijin politic. În total, la nivel de ţară se discută despre sume imense, bani care sunt inghiţiti de firmele de salubritate...."

Articolul complet: http://www.romanialibera.ro/a125995/salubritatea-afacerea-secolului.html

2 comentarii:

Aiszóposz spunea...

Oare de ce consilierii nostrii dau banii la Florisal? De ce nu poate consiliul sa-si cumpara cele 5 masini cumparate de Florisal din banii orasului, si sa angajeze aceleasi 100 de oameni pt. curatirea orasului? De ce platim noi Porsche-ul unui "sunny boy", cumparat din profitul (in anul 2006 1216901 RON) Florisalului?

Anonim spunea...

nici la noi nu s-a prea vorbit,atata poate da orasul asta,
macar acu ar trebui Coica sa spuna lucrurilor pe nume.

Cosma Alex.