luni, 5 mai 2008

Iată groapa!

... unde s-au îngopat 3 milioane de euro.

Azi am mers şi eu să văd de aproape groapa de lemn. M-am uitat din stânga şi din dreapta, de sus şi de jos, de la distanţă şi de aproape: mie-mi place proiectul şi calitatea matarialelor folosite. Şi le place şi copiilor teribil... mi-am dat seama că groapa este defapt un imens teren de joacă.

Nu îmi place însă deloc calitatea lucrării şi sunt convins că în 2007/2008 nu era momentul potrivit pentru o asemenea investiţie. Pista pentru biciclişti este o ironie, sau mai bine zis o nesimţire, în condiţia în care nu ai cum să intrii pe ea şi nu ai unde s-o părăseşti.

8 comentarii:

Cosma Alexandru jr. spunea...

Vreau sa fiu primul care comenteaza toata aceasta porcarie.
Te rog sa o abordezi mai pe larg ca e ceva de vomat.Primarul o zis ca e unic in tara si va ramane zeci de ani.Precis, dar cu inteles ca e o porcarie unica in tara si va fi o rana deschisa zeci de ani.
Vreau sa zic ca fiecare om sa mearga sa faca o simpla comparatie vizuala cu platoul din Centru Nou facut in urma cu aproximativ 25 de ani.Ce drepte sun liniile si ce intins e platoul...nu cu linii ondulate si denivelari.Si saracul Ceausescu o ajuns ucis ca un caine...nu zic sa fie spanzurat Ilyes decat la figurat acu cu aceasta sansa data de alegeri...Facand o gluma poate deplasata, la titlul tau,e cam invers cu Ecce Homo...
Voi comenta in zilele ce vin,mai pe larg porcaria asta a lui marele Ilyes.

Anonim spunea...

Si hai sa iti zic o chestie. In plan indepartat este un imens parc de gunoaie de la "projectul" Europa.
Nu e nimic unicat, groapa aia nu e ceva senzational, dale dintr-alea s-au folosit si in Oradea, dar parca pe arata mai bine, s-a terminat lucrarea mai repede, a fost o suprafata mai mare... dar da, la noi e unicat prin faptul ca a fost scump, si nu e nimic senzational. Sau ce o fi asa misto in groapa aia nu stiu?

Rebel spunea...

sint curios cum va arata dupa primul concert... :)
la fel de curios sint de cum ii vor convinge pe tigani ca lemnul folosit nu e bun de foc... :)

Anonim spunea...

sunt curios cum va arata dupa prima iarna si dupa ce trece florisalul pentru deszapezire.
nu am vazut groapa de 2 saptamani, cand eram prin zona, dar nu mai retin exista tomberoane ? :D ca de nu va fi cu siguranta cea mai centrala groapa de gunoi.

Anonim spunea...

Imi amintesc din nou ca acu ceva timp parca postul de TV. Antena 1 , sper sa nu ma insel a demarat in Bucuresti o actiune impotiva gropilor din carosabil si parca indemnau poporul sa-si ia fiecare cate o groapa . Desi nu suntem in capitala Ilyes si-a luat groapa lui , problema este ca si in asta este primul! Asa groapa scumpa n-are nimeni numa el !

Anonim spunea...

frumoasa poza. si mie imi place, cu acelasi amendament ca si tie: pista pentru biciclete. de ce dumnezeu a trebuit sa fie rosie? si inca unul: bolovanii aia de la intrarea dinspre centrul vechi. aia-s cam inestetici. preferam niste monoliti cu forme regulate.

Anonim spunea...

Din cate imi amintesc eu, nu sunt pubele.

Anonim spunea...

Zona recent refacuta este un spatiu plin de kitsch indoielnic. Mai exact este o revarsare de materiale scumpe achizitionate la preturi cum mult peste piata care au fost folosite dupa planurile unui arhitect nepriceput. Ca prima observatie as spune ca pietonii nu prea au spatiu sa mearga caci copacii sau diversele obiecte de mobilier urbanistic ii impiedica sa circule in voie motiv pentru care se merge in special pe pista de biciclisti. Acest lucru este grav pentru o alee pietonala.
In al doilea rand pista de bicilisti, daca va fi vreodata folosita, mi se pare prea mica caci daca se intalnesc doi biciclisti cu ghidon mai mare risca sa se acroseze. Nu cunosc standardele in domeniu dar toate pistele pentru biclisti pe care le-am vazut erau substantial mai late.
In al treilea rand, as vrea sa spun ca materialele folosite nu mi se par tocmai pentru trafic intens. Ma refer aici la lemn care se poate distruge foarte usor in mod accidental sau de catre un pustan care se joaca cu briceagul.

In concluzie as spune ca aleea pietonala din centru este o realizare urbanistica sclipitoare si mediocra platita foarte foarte scump.