miercuri, 28 mai 2008

Odoreului: sunt sau nu sunt bani pentru această lucrare?


Deşi în aceste zile ce au mai rămas din campanie vroiam să abordez doar candidaţii la primărie, pe topicul unui candidat s-a deschis această temă. În consecinţă, vă rog să comentaţi aici în legătură cu strada Odoreului.
Redau comentariul iniţial:

Rebel spunea...
se pare ca alfarom a sistat lucrarile pe Odoreului pentru ca n-a fost platit... delicata situatie pentru PRIMAR care a incercat sa puna frina lucrarii inca de anul trecut... daca mai tineti minte se batea cu caramida in piept ca va urmari desfasurarea lucrarii... dar de ceea ce trebuia sa se ocupe, adica banii, de ce nu s-a ocupat? daca nu avea bani cum de a dat ordinul de incepere a lucrarilor? asta nu-i penala? se pare ca nu exista avizul guvernului (din care face parte si partidul PRIMARULUI) pentru noul credit care va veni maxim in iulie... speram ca pina atunci sa avem primar nou...

12 comentarii:

Adam Boer spunea...

@rebel
ca şi jurnalist (chiar dacă amator) serios, am sunat atât la firma Alfarom, cât şi la Betonút. Din ambele locuri mi s-a infirmat ştirea: adică se lucrează în ritm bun, peste două săptămâni vor începe asfaltarea.

Este adevărat însă prima factură emisă pentru lucrarea Odoreului va fi scandentă în data de 30 mai, adică peste 2 zile.

În legătură cu creditul nou, respectiv cu avizul comisiei de la Bucureşti, nu am încă confirmare. Revin dacă am ştiri noi.

Adam Boer spunea...

Rebel spunea...
inginerii lor din teren spun altceva...

TreXeL spunea...

io oare am scris cu alb mai devreme?

Adam Boer spunea...

@trexel
am mutat subiectul aici şi comentariul tău de dincolo nu a avut relevanţă în acest context.

Adam Boer spunea...

Vineri 23.05.2008 în cadrul şedinţei Comisiei de Autorizare a Împrumuturilor Locale, s-a acordat aviz favorabil pentru “Împrumutul pe termen lung pentru finanţarea în continuare a programului de modernizare şi reparaţii străzi”.

Valoarea imprumutului: echivalentul in euro a 40.000.000 lei pe o durată de 20 de ani, cu perioada de graţie de 36 luni
Procedura de atribuire: licitaţie deschisă
Ofertantul câstigător: DEXIA KOMMUNALKREDIT BANK AG

Adam Boer spunea...

în consecinţă, toţi candidaţii poate să promită orice până la valoarea de 10 milione euro :)

Anonim spunea...

Asa baietzi,asa....si lupta si dai si dai si lupta!Finantzele...asta e ce ne freaca .....
Bai,vericilor stitzi voi ce nu mai are Oligofrenu?Nu mai are taxa de timbru judiciar.......ei vericilor,ce zicetzi voi de asta!?
E vorba de milioane de euro....care de acum inainte vor merge in buzunarul lui Vozganian si nu in jebul patat cu gulash a lu Gyulea!
Daca mai luam in considerare ca odata cu aparitzia PUG, ala sau cum ii zice si astia cu constructziile pana la cer o cam termina(implicit taxele de auorizare) rezulta ca numai Gyulea o sa stie cum va platii creditele!
Io in locu la banca aia comunala ma gandeam de zece ori inainte sa-i dau impotentului banii!!



Ah,era sa uit..... raman satamarenii....astia fraieri vere.....o sa plateasca ca bursucii la impozite si taxe......ce sa mai zic de amenzi!

Trasnea

Rebel spunea...

o sa ne vinda austriecii casele... hahahaha... da' cui? cine vine intr-un orash falit?

florin cristian mureşan spunea...

Adame mai da mi o veste si despre MALL -ul ce ar trebui sa apara in locul ERGOLEMNULUI. Cica nu se mai construieste. Stii ceva?

Rebel spunea...

domnu' Boer, nu va ridica nimeni statuie daca sinteti echidistant... in cel mai fericit caz va ia de ... naiv. ne-am ambalat noi cu Florin dar o saminta de adevar exista. momentan ati deci sa dati dreptate altora decit noua... daca se va dovedi totusi ca noi am avut dreptate? omul, Florin, care sta acolo zice ca nu vede nici un utilaj... din cite stiu eu astea sint mutate pe bani grei in alte parti, deci total ineficient... sau e gata lucrarea?

Adam Boer spunea...

@florin
nu, nu am auzit încă nimic despre acest proiect, dar nu m-aşi mira deloc dacă nu ar fi construit.

În opinia mea ar fi o investiţie care se va amortiza într-un timp f. lung.

Anonim spunea...

Florin
Ar fi mare pacat sa nu se faca mallul,iara am fi orasul din zona fara asa ceva,n-am auzit sa nu se continue,intra pe site atrium centers.

Cosma Alex.