joi, 3 aprilie 2008

Aşa lucrări, aşa verificări II.

Azi am primit pe situl primăriei următorul răspuns legat de raportul comisiei de verificare:
"Raportul este finalizat, se va analiza în cadrul primăriei vineri, 4 aprilie sau luni, 7 aprilie şi se va publica şi pe site."


Domnul primar Ilyes a infiinţat la începutul lunii ferbruarie a.c. o "comisie pentru verificarea lucrărilor de modernizare străzi" http://www.satu-mare.ro/primarie/contracte/2008/veriflucrstrayi.html cu promisiunea unui raport până la începutul lunii martie.

În data de 7 martie m-am interesat pe sietul primăriei de stadiul de elaborare al raportului şi mi s-a răspuns, că raportul va fi publicat la mijlocul lunii martie: http://www.satu-mare.ro/primarie/intrebari/2008/03/07/index.html#urn:feedback:36980

Azi suntem în 1 aprilie şi tot nu avem încă raportul promis despre lucrările de modernizare străzi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nici n-o sa-l avem prea repede ! Ce naiba sa scrie in el ? de spart s-a spart altceva nu mai vede omu in orasu asta ! Si ce-am avut bun am spart ca spartul si facutul de gropi este trendul acum la noi in oras ! Un motiv in plus ca fiecare candidat sa promita marea cu sarea in aceasta privinta ! Culmea e ca si acolo unde nu s-a spart cam tot asa simte omul cand circula cu masina , ca-i tot de-o carpeala pe ici pe colo , numa drept nu-i drumu !Vai de asa orase "europene"